vrijdag 9 december 2011

Kerstkaartje voor C.F.Y.# 37.

Tjonge,tjonge het weer is hier toch maar bar slecht, dikke hagelstenen met een grauwe sluier, dat de lampen in huis aan moeten zo donker is het hier!
Als je naar buiten moet bedenk je, je wel twee keer......
Maar goed, alles heeft een keer zijde, je kunt heerlijk met je hobby bezig.
Mijn foto is niet van het beste kwaliteit, de achtergrond glitters zijn niet te zien.
Ik heb de mooie schets gebruikt van Monique,en mijn eigen draai eraan gegeven.
De kerstbomen zijn sneeuwpoppen geworden......


Het papier komt uit een blok van Action en de stempel is een di-gi van Karin Doodles.

30 opmerkingen:

  1. Geweldig!! wat een ontzettend mooie kaart Elly!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze gaaf!!! Ik vind het een super leuke kaart, je hebt geweldige details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder mooie kaart!!! Lijkt simpel, maar er is goed over nagedacht...

    Groetjes, Toos

    p.s. De glitters zijn wél goed zichtbaar als je de kaart eerst aanklikt, dan rechts klikken en afbeelding bekijken kiezen en inzoomen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart gave kleurtjes leuk met de pompom lint erbij en de glimmers..
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Elly, heel mooi gedaan. Zeer fijntjes de kleuren.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh deze is leuk zeg !!! Geweldig die sneeuwpopjes ! En die wit geemboste cirkel erachter vind ik ook heel mooi.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow heel erg mooi die poppetjes zijn toch leuk zeg en die geemboste cirkel past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart!! Mooi papier en die digi is supers!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je super leuk gedaan Elly met die zingende sneeuwmannen en dat dorpje op de achtergrond. Dat schitterende blauwe papier heb ik al een paar keer in mijn hand gehad maar nog niet gebruikt helaas.
    In ieder geval zou ik (hou helemaal NIET van de winter) 10x liever het weer van jouw kaartje hebben dan zoals het hier in het echt is, niets aan en idd de hele dag de lamp aan!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooi gebruikt van dat geemboste dorpje! Hij komt hier heel natuurlijk tot zijn recht. En alle kleuren passen geweldig bij elkaar.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart, Elly!! Het afdrukje komt mj bekent voor. Er zijn meerdere door mijn vingers gegaan ;lol))
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Elly,
    Ik zie ze wel hoor, de glittertjes op de achtergrond. Leuk heb je dat gedaan zo met die "sneeuwballen" Mooie kaart!

    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ze ook gezien hoor, dit glittertjes!!
    Een prachtige kaart Elly!!
    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je ziet ze wel, ik vind je kaartje echt prachtig! Mooi, dat ijsblauw en de zangertjes steken er zo schitterend tegen af! Mooie embossing cirkel, net of hij uit het papier is gestanst, door de sterretjes die je op de rand hebt geplakt. Leuk dat je meedoet, Elly!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt echt een schitterend kaartje gemaakt! Mooie zachte winterse kleurtjes, die geëmbosste cirkel, mooi afgewerkt met strass e.d., je digi is leuk, topkaartje en heel origineel!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh, echt een ontzettend mooie kaart! Erg leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een geweldig kaartje!!Vind m echt supergaaf, zo met die zingende sneeuwpoppen en dat besneeuwd dorpje op de achtergrond. Complimenten!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, leuke schets en natuurlijk de digi is geweldig :))

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Juist leuk met die sneeuwpoppetjes! Een lekker winterse kaart zo! Bedankt voor het meedoen met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zit hier achter mijn pc en mijn 1e reactie is Ooooooohhhhh!! Tja, de kaarten hoeven niet zo druk te zijn om mooi te zijn. Ik vind hem helemaal geweldig!! TOP. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie kaart Elly!! Heel leuk met de achtergrond en schattige afbeelding en heel leuk met de bolletjes lint. Een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig wat een topkaart! Heel mooi met die blauwtinten en die sneeuwpoppen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you very much for posting this article. Its a very useful article. We will be acquire lot of things from this blog
    pearson airport limos

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt een vrolijke blije kerstkaart prachtig met dat papier!
    Fijne avond
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen