woensdag 23 november 2011

Challenge #117 van Dutch card lovers.

Bij de DCL is en leuke challenge, een challenge met een recept!
Ik had het idee, dat ik van de benodigheden wel een label kon maken,vooral ook omdat mijn hoeveelheid kerstkaarten nog steeds zorgelijk is!


Een label met een plaatje van internet. Het papier is een restant van Graphic 45.
Eén bloem is van vitrage, geverfd met distress inkt, de andere zijn gemaakt met een stansje van Die-namics en opgerold tot een bloemetje.
De cijfers 25 komen van de cricut.Het ijzer frame heb ik besteld bij de Witte Luik.

24 opmerkingen:

  1. Zeker kon je van het recept een label maken. Het ziet er prachtig uit, Elly!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Elly, helemaal geweldig, prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEEL mooi, Elly!! Ik houd erg van tags en dit is een prachtige exemplaar!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een supermooie tag geworden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow prachtig je weet dat ik dol op tags ben maar dit is ook zeker een fantastische voor mij top3 tag!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige label Elly en je bloem is werkelijk een plaatje!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly,

    Ik vind je label wel weer super geslaagd! Wat een leuk plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPER mooi vind ik hem Elly.......weer 1 minder om je zorgen over te maken, hihihi!!!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi

    nou weer echt super
    ik vind hem helemaal toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SCHITTEREND gemaakt Elly, heerlijk vintage scrappen ik heb er ook zo' n zin in.
    Fijne week,
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tag heb je gemaakt....beeldig en succes!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Супер! Очень выразительный тег!
    С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Elly, hij is helemaal prachtig. Supermooie details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi met prachtige nostaligische details gaaf. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie vintage tag! Hele mooie details en waar vitrage nog goed voor is... super mooie bloem heb je ermee gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind 'm mooi! prachtig plaatje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een supermooie tag heb je gemaakt erg lieve afbeelding erop
    bedankt voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat een prachtige tag zeg!! Super!
    Grote kans wat mij betreft :-)
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi die Elly, Ik vind het plaatje helemaal geweldig. Zo lief en dan dat gaas en touw erbij doen het heel leuk. Ook die 25 is super zo op deze kaart. Echt een hele leuke tag geworden. Ik ga steeds fouten typen, dus duik nu echt mijn bed in.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gedaan Elly. Ik houd hiervan.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kersttag!! Mooi plaatje heb je gevonden, past erg mooi bij het geheel!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen