zondag 15 augustus 2010

Wynken, Blynken en Nod.

Mijn collega is bevallen van een jongetje.
Mijn jongenskaarten waren op,dus gauw aan de slag.
Had op de digi-site van Mo Manning al een leuk stempeltje gezien.
Op een andere blog stond het "wiegeliedje"die er bij hoorde.
Ik heb geprobeerd om de nederlandse vertaling te krijgen,maar die was niet te vinden.
Gelukkig kan bijna iedereen wel een paar woorden engels,dus z'n eenvoudig wiegeliedje moet lukken!


Heb met de cricut een grote ster uitgesneden,geembost en opgeplakt op hetzelfde papier als het kaartje.(De achterkant wil ook wat.)
Het papier komt uit een oud sizzix-blokje.
Het stempeltje heb ik uitgeknipt en gekleurd met mijn derwents.


Hun net heb ik met een goudpen overgekleurd en er wat extra sterretjes bij geplakt.
In het ovaaltje hun namen getypt,door een papiertje over de tekst te plakken,vervolgens weer door de printer.

Aan de binnenkant staat aan weerzijden het wiegliedje.


In het midden kan ik mijn tekst schrijven.



2 opmerkingen:

  1. Wauw, een schitterende kaart!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terug van vakantie, meteen even louw blog bekijken. Dit is wel een héle mooie kaart geworden El! Leuke stempel.
    Groetjes Willy.
    PS, ook een leuk nieuwe achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen