dinsdag 5 april 2011

Zóóó, balen....... niet aangekomen!

Ik ben meegedaan aan de paperclip swap van de nederlandse swapper. Mijn tegen partner werd Marjanne. We gingen als een als een speer van start. En deden onze clips een aantal dagen voor de sluitingdatum op de post. En toen begon het spannende wachten.......... Na enkele weken wachten kreeg ik prachtige clips,een geweldige kaart en grappig ijzerdraad kleertjes. Marjanne zit nog steeds te wachten! I.o.m. elkaar, laat ik het Marjanne zien op mijn blog,wat nog steeds naar haar onderweg is! Marjanne haar paperclips, de eerste heeft een identieke achterkant, alleen in roodtinten.
Met een prachtige kaart en de gekleurde ijzerdraad kleertjes.

Dit zijn mijn paperclips geworden,die nog ergens tussen Nederland en Frankrijk zwerven!


Ik had ze in een zelf gemaakt doosje gedaan met onderin wat stempel afdrukken,chipboard swirls en andere scrapfreubels.



En zo is het doosje op de post gegaan ,ingepakt in bubbeltjes plastic en craftpapier.
Hopelijk krijgt Marjannne het nog.......................

11 opmerkingen:

  1. o o o o o o ik zit hier echt te kwijlen.... ik baal hier wel zo van! ik hoop echt dat het nog komt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch echt waardeloos he Elly...zoveel werk en zoiets moois en dan komt het niet aan en voor Marjanne is het nu nog erger nu ze gezien heeft wat er onderweg is en wellicht never nooit niet zal aankomen!! Mijn nichtje in Duitsland had met de kerstkaart ook een verrassing voor me, dus alles in een dikke envelop...ik moet hem nu nog krijgen, echt BALEN!!!!! Hopelijk komt dit toch nog goed!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dit ziet er schitterend uit!
    Ik hoop dat Marjanne gauw haar mooie post krijgt.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend vervelend dat de post dan niet mee werkt, maar ze zien er wel schitterend uit hoor!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zonde dat de post niet meewerkt! Het ziet er allemaal zo superleuk en prachtig uit...hopen dat het alsnog een keertje aankomt natuurlijk!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, zeg! Wat zonde dat het (nog) niet aangekomen is. Helaas hoor je het meer.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt balen... al dat werk en dan niet aangekomen...!! Voor jullie allebei een afknapper! Ik hoop ook dat het nog terecht komt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja da's nou echt balen dat zoiets moois niet aankomt! Je had er zo je best voor gedaan ziet er prachtig en gezellig uit dat bakje.
    Heel erg mooi gemaakt wat je van Marjanne gekregen hebt ook.
    Hoop voor jullie dat alles goed komt.
    Fijne avond groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou maar hopen dat het wel aankomt. Wat heb je een prachtige clips gekregen en wat heb jezelf een supermooie clips gemaakt. Zo in het doosje is een een prachtig cadeautje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt mooie paperclips van Marjanne gehad. Jammer dat die van jou (nog) niet zijn aangekomen, je had er anders wel je best op gedaan met dat mooie doosje erbij!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind ze prachtig, Elly! hopelijk krijgt Marjanne het doosje nog!
    bedankt voor de leuke reactie!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen