vrijdag 26 augustus 2011

Voor een klein meisje.

Een dochter van een vriendin van ons heeft een baby gekregen, een meisje!
Op het idee gebracht door Moon in Kadoosjes, ben ik aan de slag gegaan.
Ik heb wel gemerkt dat ik geen echte vouwster ben en nog wel wat moet oefenen.
Het heeft even geduurd voor ik begreep hoe het inelkaar zat.
Maar het is gelukt en ze hebben me laten weten dat ze het kadoosje mooi vonden.
En daar doe je het voor!

Het is papier van Tilda,heel mooi stevig papier om zoiets te vouwen.
Om het doosje zit een band,die is geembost met kleine stipjes.

Een ondergrond uit wit papier gestanst en hier bovenop zit een digi- stempel van Teddy Bo.
Alles afgewerkt met een strik en klein rose belletje.

Binnen nog een klein kaartje gemaakt met de gelukwensen. En in het doosje zitten een paar piepkleine sokjes.






22 opmerkingen:

  1. Wow wat een lief doosje met die sokjes! Super schattig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat heb je dat mooi gedaan!! Schattig om te geven en om te krijgen!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooi papier gebruikt hiervoor. Een heel mooi doosje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schetig Elly en inderdaad prachtig papier en Teddy Bo is altijd lief!!!
    Ook ik heb zo'n moeite met alles dat maar een modelletje heeft dus durf bijna nergens aan te beginnen (heb Kadoosjes ook liggen!).

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is ie en zo lief van kleur ook!!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie doosje het je gemaakt, een heel leuk cadeautje! Ook prachtig papier!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoezo niet goed in vouwen?
    Niets van te zien hoor het ziet er prachtig uit!
    Het papier in combi met de schitterend gekleurde digi stempel en het lieve belletje maken het tot een heel mooi geheel!
    Leuk om daar piepkleine sokjes in te stoppen en nog leuker om dat als kersverse ouders te krijgen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zow! Wat schattig zeg! Er leuk gedaan! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi!
    Soooo cute!!
    ♥ Your card (and image) is awesome!
    Have a great weekend!

    Hugs, Gry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieffie, Elly!! Kan me voorstellen dat de nieuwe ouders het doosje mooi vonden.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schatje!! Echt heel lief en teer doosje, mooi gedaan al ben je geen vouwster!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooi en lief doosje!
    Schattig met de kleine sokjes erin.

    Fijn weekend.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Elly,lief die stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief en schattig doosje is dit Elly!
    Mooi papier en kleurtjes ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, het oefenen heeft zijn vruchten afgeworpen. Het is een superlief kadoosje geworden. Echt voor een meisje!
    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit prachtig Elly! Zo'n leuk model en met een schattige stempel.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. woooow what a beautiful project, lovely image
    hugs pia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit lief en prachtig gemaakt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwww wat een super mooi geheel, prachtig zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi

    Ik had geen tijd om te bloggen en wat berichten gepland. En nu zie ik pas wat een wauwwww kadoosje je gemaakt heb. prachtig om te krijgen.

    fijne avond

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje zeg.
    Enne..ik zag dat je mee doet aan mijn candy maar ik zie dat je nog geen volger bent geworden...zul je waarschijnlijk vergeten zijn.
    In ieder geval bedankt voor het mee doen aan mijn candy.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen