maandag 21 maart 2011

Een paspop......

Voor de challenges for you #3, heb ik deze kaart gemaakt.
Ben wat kreatief met de schets omgegaan , de paspopvoet is iets te lang!
Heb de verleiding niet kunnen weerstaan.......... en de stans gekocht met de paspop erop van Tim Holtz.
Ik heb altijd veel genaaid, ben gek op mooie lappen stof en een echte paspop staat bij mijn naaimachine en hoort bij mijn leven!
Tja,en dan kan je zo'n stans toch niet aan je neus voorbij laten gaan.



Het papier komt uit een 8x8 paperpad van October Afternoon.
De achtergrond komt van een stempel...Hero-arts?
Kreukel lint geverfd met glimmermist en het kleine schaartje is een klein stansje.

29 opmerkingen:

  1. Ohhh Elly!! Ik vind het een geweldige uitvoering van de schets!! Creatief is leuk, daar gaat het toch om? En ik vind dit een prachtige uitwerking!! Zo leuk dat je mee doet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart . Zeker een mooie paspop maar het jurkje heb je ook mooi gemaakt top kaart . gr majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtige kaart !!! Erg origenele uitwerking !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaaaf gedaan mooie details ook en een super hip jurkje heeft ze ook aan.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Elly!! mooie details en kleuren.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige vintage kaart! Erg mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een aparte kaart weer Elly, je weet ons elke keer weer aangenaam te verrassen met je bijzondere creaties!!

    Groetjs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk zeg! Inderdaad heel creatief gedaan, erg erg leuk!! Bedankt dat je hebt meegedaan bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart! Erg mooi gemaakt, zoveel leuke details! Het schaartje is ook erg leuk.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje, superrr!
    Leuk dat je hebt meegedaan met de challenge:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauww, wat een supergave kaart, echt heel mooi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een schitterende kaart, Elly. Succes met de challenge. Van mij mag je winnen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een schitterende kaart! Heel erg mooi!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Elly! zo mooi van kleur en mooie details. En de stans.......... ik kan me voorstellen dat je die niet kon laten liggen. Veel succes met de challenge.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Elly! Ook je andere kaarten zijn erg mooi!
    Groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt een supergave kaart zeg geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi!!

    Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is ontzettend leuk en origineel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Elly,
    Ik kwam tijdens het kijken van blog naar blog (noem je dat bloghoppen?) op jouw mooie blog terecht. Wat een mooie vintage kaarten maak jij zeg!Prachtige zelfgemaakte details! Ik ben zelf pas begonnen met een blog, de vintage stijl spreekt me erg aan dus ik ga je blog zeker volgen voor de nodige inspiratie.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Supergaaf met het klosje garen en de schaar... Leuk dat je meedoet bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is gelukt met het lint zie ik. Wat heb je dat leuk gedaan met dat garen kaartje / draad en schaar! Heeel leuk. Succes met je deelname!

    groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig, heel mooi opgebouwd en erg leuke details.

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwww Elly,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf kaartje Elly, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een gave mooie kaart

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog en natuurlijk ben ik volger bij je geworden:)

    Hele mooie kaart zeg!!! Super!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supermooie kaarten maak je en zoveel mooi afgewerkte details.
    Oh, en wat een schat van een katje. Echt een droppie.
    Ik ga je volgen! Ik vind je stijl fantastich!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende vintage kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hallo Elly
    wil je even weer contact met mij op nemen
    de sponsor is je adres kwijt, en ze kan je prijs niet versturen dus doe gauw even een mail naar arinaderuijter@gmail.com
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen