donderdag 24 maart 2011

Voor Lineke.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het achter laten van een berichtje, het is geweldig om al die leuke reacties te lezen!

Meestal maak ik een kaartje en dan heb ik de persoon erbij in gedachten.
Voor Lineke vond ik dit wel een gezellig afdrukje.
Het is een digi-stempel van Mo Manning, die ingekleurd is met derwents.




Het papier heb ik even binnen de rand van de nestabilitie gelegd, zodat het een dubbele kaart is geworden.
Bloemen zijn van restpapiertjes gemaakt met wat breigaren er omheen gedraaid.

23 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is die schattig. Prachtig geheel! Leuk dat je mee doet aan mijn candy.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden gave bloem vorm ook en leuke details..
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een super lief kaartje! Ik hou van rond en die stempel is ook geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart! Heel erg mooi gemaakt! En wat een schattige stempel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een mooi bloemtoefje op die kaart!
    Even een tip voor wellicht andere bloggers.
    Als je via firefox naar dit bericht kijkt zie je waarschijnlijk deze laatst gemaakte kaart niet. Open je met internet explorer dan zie je hem wel. Dit is me deze week ook al een keer overkomen bij Boukjes blog.
    Maar Elly: super kaartje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elly,

    Wat een lief kaartje. Leuke stempel (die is van...?)Daar was Lineke vast erg blij mee.

    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superschattige kaart zeg, heel mooi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het een schat van een kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje Elly!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooi Elly en dat plaatje is ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje Elly, super schattig. Leuk modelletje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superlief kaartje is het! De digi is een schatje.
    Fijn weekend.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje en wat een leuk patroon.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Erg leuk ik had de award ook graag aan jou gegeven maar helaas had ik er al teveel.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje heb je gemaakt!!Enne de foto's van je kat vind ik ook super.Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja Elly erg hè??? Ik snap er niets van... het is vast de douane!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Elly,
    Vandaag kreeg ik mijn eerste Award.
    Het heeft even geduurd voordat ik erachter kwam
    wat ik ermee moest doen maar...ik heb hem o.a. doorgegeven aan jou omdat ik je blog heel leuk en inspirerend vind! Kijk op mijn blog. Doe er mee wat je wil en voel je vooral niet verplicht hem te plaatsen.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super lief klein kaartje is dit.
    Leuk die bloemenpracht.
    Groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind 'm erg leuk! Ook mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een erg gezellig kaartje zo, leuk stempeltje!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen