zondag 3 juli 2011

Bloemen-in-een-zakkie-swap!

Het was weer zover,een nieuwe swap!
Dit keer moest je een zakje pimpen,en in dit zakje een aantal zelfgemaakte bloemen doen en aanvullen met gekochte bloemen.
Ik kreeg van Ingrid dit prachtig bewerkt zakje.De bloemen kan ik nog niet laten zien,want ik vond het jammer om het zakje al open te maken.
Een foto van de bloemen weelde hou je te goed!

Ik had het zakje van Ingrid al vlot gekregen,en kreeg nog de kans om ze samen op de foto te zetten!


Mijn bloemen had ik in een showzakje gestopt van Xenos,een paar flinke bloemen op genaaid en een magnolia label aan vast gemaakt.

Als je goed kijkt zie je nog een zelfgemaakte roosje..:-))

Ingrid, bedankt voor deze prachtige bloemen-in-een-zakkie-swap!





22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties hebben jullie
    ervan gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww Elly,wat prachtig heb je dat gemaakt.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave swappies hebben jullie gemaakt en mooi rozen heb jij er ook bij gemaakt Elly!
    doeggg,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat prachtig is dit allemaal!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je er een prachtige creatie va gemaakt Elly!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik heb al veel swap zakjes voorbij zien komen! Wat leuk zeg, ga ik ook eens over denken na de vakantie!
    Wat een toeval dat jullie beide een label met magnolia hebben gemaakt ziet er heel gezellig uit zo samen!
    Mooie bloemetjes ook rond jouw label!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er super leuk uit, Elly!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He he, eindelijk lukt het om te reageren, gisteren avond talloze malen geprobeerd!! Jullie verwennen elkaar goed met dat "geswap", hartstikke leuk ! Ik zou met plezier wat candy-mazzel je kant uit blazen Elly als ik wist waar dat kleine dorpje dicht bij Groningen ligt, hihihi!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor, zo is een swap meteen een bijzonder cadeautje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi!!! jullie hebben er beide heel veel werk van gemaakt!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk zeg!! Heel erg mooi de beide zakkies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan, allebei! Leuk zo'n swap!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke bloemenzakjes hebben jullie gemaakt!! Echt leuk zo’n swap!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi hoi

    wat een mooie swapzakjes hebben jullie gemaakt. ik moet zeggen dat ik het altijd erg leuk vind maar ik heb er zelf nog nooit aan mee gedaan.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind beide zakjes erg leuk geworden! Dit was duidelijk een geslaagde swap! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zien er alle 2 heel leuk uit!!

    Liefs, Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie zakkies !! En grappig dat jullie allebei een Tilda gebruikt hebben....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuke swap!
    Het ziet er allebei erg mooi uit.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige swappies!!!!!! Jullie hebben allebei je best gedaan er iets prachtigs van te maken en dat is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ze zien er allebei super uit

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen