zondag 10 juli 2011

Drie keer is scheepsrecht ?????????

Een ieniemienie doosje.
Blogger en ik kunnen het vanmiddag niet met elkaar vinden, ieder keer gaat er wel iets fout!
Maar goed, kijken of het nu lukt:

Tijdens een heerlijk dagje winkelen in Winschoten kwamen Aly en ik bij Xenos een setje van vijf doosjes tegen.
Precies groot genoeg om even iets leuks mee te doen.
Ook hebben we onze voorraad kralenslierts en brads flink aan gevuld.
Dit is een doosje voor de bijna jarige Loes.
Bovenop heb ik een bloementoef gemaakt.
Onder het kant zit een nieuw gekochte kralen sliertje.

Binnenin het doosje heb ik een verjaardagsslinger gemaakt met "Happy Birthday" erop.
De letters heb ik gestanst met de cuttlebug met een stans van Sizzix"Fine Frenzy Alphabet".


De slinger bestaat uit verschillende vormpjes gesneden met de cricut.De vormpjes heb ik op elkaar geplakt met een draadje er tussen en afgewerkt met kralen en een belletje.


Zo, nu even kijken hoe blogger mijn bericht plaats...........bij mijn laatste berichten zit er extreem veel ruimte tussen sommige regels.........




20 opmerkingen:

  1. Je doosje ziet er heel leuk uit...heel apart zo de letters.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Elly, het komt nu duidelijk en prachtig over hoor!
    Wat een schattig klein doosje! Dat je daar nog zoveel moois op kunt maken prachtig gedaan!
    Leuk idee om een slingertje erin te stoppen daar zal ze vast heel blij mee zijn!
    Fijne zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO wat gaaf en een leuk idee ook...blogger is inderdaad weer lekker bezig hoor!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEHE, 3x is gelukkig echt scheepsrecht !!!
    Niet te geloven wat je weer hebt gemaakt van zo'n piepklein doosje en enig hoe je al die knoopjes als een soort bloem op het dekseltje hebt gedaan!! De slinger is ook een heel leuk idee!

    Zonnige zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt geweldig wat mooi heb je dit gemaakt.
    Ja helaas werkt blogger weer eens niet zo geod.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi doosje! Leuk om cadeau te geven. Je hebt even lekker gewinkeld in mijn geboorte stad. In de Langestraat?
    Blogger werkt hier ook niet optimaal. Dit is de tweede reactie die ik maak.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hetzelfde, moet soms 3x proberen om een berichtje achter te laten:) Want een ontzettend gaaf doosje met een nog mooiere slinger, super bedacht!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. blogger en ik hebben ook ruzie, mij lukt het niet om in één keer een reactie te plaatsen, ik moet het zoms wel drie keer over doen!
    Wat is dit doosje leuk zeg!! een hele originele verjaarswens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie creatie heb je
    ervan gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt, die iniemienie doosje met nog minieer verjaardagsslinger! Schattig!
    Heb nog geen echter ruzie gehad met blogger, maar een beetje chagrijnig is t-ie wel!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit prachtig en leuk geworden!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is gelukkig goed geplaatst zodat we er heerlijk van kunnen genieten. Het is weer prachtig gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende doosje Elly!!! enig.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat supersuper schattig en mooi is je cadeaudoosje geworden! Zo lief, met die slinger erin! Top!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Elly, hoe kom je weer op zo'n origineel idee? Dit ga ik vast een keer nadoen hoor!
    Ziet er echt heel leuk uit, zo kun je mooi papier restjes opmaken.

    Liefs, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superschattig doosje en de slinger is ook erg mooi!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig lief doosje. En een leuk idee, die slinger! Bedankt voor de inspiratie Elly.

    Groetjes
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een super mooie doosje en de slinger is ook super leuk, wat een geweldig idee en super mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi hoi

    wat gaaaaaaf zeg en super idee hoor en erg leuk om te krijgen.
    Kom er maar weer op.

    fijne dag

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  20. woooow what a creativ box, lovely details
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen