vrijdag 12 april 2013

Een happy birthday kaartje.

Wat vliegen de weken toch om, voordat je weet is er al weer een week om.
En het lijkt dat we nu eindelijk een beetje mooi weer krijgen, dat zou toch geweldig zijn!
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een ingekleurd stempeltje. Kreeg opeens na lange tijd weer zin aan een stempeltje inkleuren met potloden.


Het is een stempel van Bildmalarna, omheen gewerkt met allerlei bloemen.
Papier is van Prima "Tea-Thyme".
Verder wens ik iedereen een fijn weekend toe, met natuurlijk heel veel zon en een aangenaam temperatuurtje.

21 opmerkingen:

  1. Het is een schatje Elly, die Bildmalernaatjes zijn ook zo lief en je hebt haar beeldig ingekleurd. Eindelijk wordt het wat warmer maar heel veel zon krijgen wij in het Noorden niet geloof ik maar wie weet zitten ze er naast??
    Fijn weekend (lekker rommelen in de tuin!!)
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje.
    En erg mooi in gekleurd met potlood.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig stempeltje Elly en mooi ingekleurd. Maar de bloemetjes vind ik zo leuk.
    Fijn weekend en de groetjes van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat een schattig stempeltje en mooi gekleurd .je kaart ermee is prachtig .
    En Ja die zon moet komen ??! Net vielen hier de hagelstenen naar beneden .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje he!!! Zo lief en wat heb je geweldige mooie kleuren gebruikt, top zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superschattig kaartje heb je gemaaakt Elly, ik vind hem helemaal prachtig, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly,
    Oooh heel lief kaartje heb je gemaakt,ik vind de Bildmalarna stempels zó schattig, je hebt je kaartje super afgewerkt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je weer gemaakt met weer lekker veel te zien ook!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje Elly, heel erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje is het geworden met de mooie bloemetjes en het schattige stempeltje! Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverdje Elly, het is een prachtig kaartje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart! Mooi papier, details en een schattige stempel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Elly!! En mooi ingekleurd. Is net als fietsen toch, dat verleer je niet zomaar, hahah!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje!
    Mooi ingekleurd de stempel.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart El!
    Hartelijke groet van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Elly

    Ik mis je. er is toch niks aan de hand? Ik hoop dat alles goed met je gaat. veel liefs en succes met alles?
    Liefs Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Elly, ik keek eens even in mijn bloglijst en zag dat jij wel heel erg onderaan staat. Het gaat toch wel goed met je? Hoop je snel weer te zien in blogland.
    Je kaartje is een beeldje hoor.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen