dinsdag 2 april 2013

Liftchallenge 39 zwart/wit.

Zo mijn langste werkdag van de week is achter de rug. De werkdagen verder in de week worden steeds een paar uur korter, een heerlijk gevoel is dat!
Ik ben deze week gast-designer bij de liftchallengeblog.
Challenge 39 is "iets anders" , maak een kaart of creatie in zwart-wit.
Dus geen zilver, crème of andere tinten, alleen zwart en wit zijn geoorloofd.
Voor mij is dit een echte uitdaging, meestal werk ik met kleuren en liefst zoveel mogelijk.
Maar ik ga een uitdaging niet uit de weg :-), vooral niet als je gast-designer bent, haha.....
En dit is het geworden:



Het dansend paartje komt van een Art-Journey sheet, verder alleen maar stempels, cardstock en lint gebruikt, geen duur kaartje w.b.t designerpapier. 

19 opmerkingen:

  1. Wauw het is je super gelukt Elly, wat een plaatje, echt top gedaan meis. Ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart! Ook de embossing past hier erg goed bij.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,
    Wat is je kaartje mooi, echt prachtig gedaan..
    Zwart/wit kaarten zijn ook heel leuk..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super gaaaaaf is ie geworden .Prachtige achtergrond heb je ook gemaakt.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart in zwart/wit Elly, superleuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oo wauw dit ziet er goed uit zeg!! prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is dus echt een hele uitdaging voor je geweest Elly maar wat ben je het GD-plekje waard, een super kaart!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was vanmorgen al even bij je op bezoek, maar toen stond je mooie kaartje er nog niet! Super gedaan zeg, heel erg mooi! Normaal gebruik ik ook wel iets meer kleur hoor, maar vond dit ook wel eens leuk!
    Bedankt voor je mooie bijdrage!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooooohhhhh Elly wat ontzettend mooi! Wauw gewoon!!! Ik zit hier met mijn mond open te genieten, hahha!! Uitdaging geslaagd, echt een schitterende GD-kaart!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk is deze weer Elly...van mij mag dit een winnaar zijn!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ależ fantastyczna, romantyczna praca!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Elly.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je gast designer bent.
    Mooie kaart hoor!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig dat je dat gemaakt hebt al Gastdesinger top hoor!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is beslist niet saai geworden door te werken met alleen zwart wit. Ik word er juist heel vrolijk van en zou zo mee willen dansen. Een heel leuk geheel. Die klok, die noten en de strik maken het compleet. Complimentje hoor Elly. Ik heb al eerder een zwart wit voorbij zien komen. Gezellig weekend en de groetjes weer van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat prachtig zeg!!!
    Is toch een hele uitdaging he dat zwart/wit.
    je hebt het er super goed vanaf gebracht :-)
    Fijn weekend verder!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap hoor om alleen met zwart/wit te werken! Stijlvolle kaart.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kwam even bij jou kijken, maar deze super kaart had ik al gezien en gereageerd. Blijft hem super vinden Elly!! Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen