zondag 20 november 2011

Afdrukje van Els en speldenkussen van Willy!

Via mijn zus kreeg ik dit mooie afdrukje van Els. Het is een afdrukje van Don en Daisy.
Ben er direct mee aan de slag gegaan en na veel schuiven en veranderen is dit het uiteindelijk geworden.
Papier zijn oude resten o.a van KaiserCraft, bloemen gemaakt met ponsen en het goudslingertje komt van Xenos.Gisteren ben ik met Willy naar Leeuwarden geweest, natuurlijk naar De Duif, en in de trein had ze een verrassing voor mij.
Uit haar tas kwam een prachtig klein speldenkussentje met een pakketje stempel afdrukken!

Ze had ook één voor haar zelf gemaakt en dat ging zo vlot, dat ze er ook nog maar één voor mij heeft gemaakt. Mooi hé, ben er helemaal bij mee!


Willy haar speldendoosje staat ook op haar blog (http://scrapseltjes.blogspot.com/)

21 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk om te krijgen, maar je hebt er iets prachtig mee gemaakt.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief afdrukje!! De kaart is helemaal geweldig!!! Wat een prachtige speldenkussen, heel erg leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er pracgtig uit je kaart...en het speldenkussen vind ik beeldig!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit Elly!!
    Het speldenkussen is ool mooi zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaart en dat spelden doosje is ook geweldig! Erg mooi gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Elly!! En het speldenkussen wat je hebt gekregen is ook heel mooi!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!
    En wat lief van Willy, zo'n mooi speldendoosje
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje is het geworden Elly!
    Mooi die stempel!
    Super dat speldenkussentje, wat een suprise!
    Ga ook eens opdat blog kijken.
    Hier was het weer ook heel mooi vandaag dus mijn korte wandelingetje voor het eerst sinds 8 weken was gelukt....heerlijk fris en zonnig!

    fijne avond
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je weer gemaakt mooie details ook.
    Je speldenkussen is echt te gek!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hoi

    wat een schatje de kaart en natuurlijk het speldenkussen is ook echt een plaatje.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ra ra wie is Els maar ze heeft je een enig afdrukje gegeven! Ook al heb je veel moeten schuiven, ik vind je kaart beeldig en die Swiss Dots Folder is toch altijd zoo leuk!!! Ik zit hier met bergen schitterend papier en kan er geen enkele leuke combinatie mee bedenken en zat ook al te denken dat ik maar moest gaan embossen. Dat speldenkussen is helemaal WAUW, zo knap hoe iemand zoiets kan maken!!!!! Je was dus een echte bofbips dit weekend: 2 cadeautjes en naar De Duif!!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heejj Elly,

    Had je ook zo'n zin om aan de slag te gaan na zo'n dagje Leeuwarden? Was weer leuk he? Je kaart is ook erg leuk geworden. Ik zie dat je al een stukje lint hebt gebruikt. En kleuren met Derwent blijft mooi!

    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart en dat speldenkussentje is super lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart! Maar dat speldenkussentje mag er ook wezen! Het is dat ik tijd te kort kom... maar dat zou een leuk cadeautje zijn (ipv een kerstkaart) voor de dames van mijn naailesgroep! Ik ga ook even bij haar kijken! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig zijn die afdrukjes!! En je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt!
    Wat een leuk speldenkussentje heb je van je vriendin gekregen!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer mooie creaties!! Je kaart is LIEF!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje, Elly! En je gekregen speldenkussentje is een beauty zeg!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Elly.
    Wowww bofkont,wat is dit een geweldig speldenkussentje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart! Leuk met het kralensnoer. Je gekregen speldenkussen is super mooi!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje Elly, prachtig! en wat heb je een prachtig speldenkussentje gehad, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen