woensdag 2 november 2011

Toch een swap gekregen!

Ik kwam gisteren thuis van mijn werk en zag tussen onze post een onbekend pakketje zitten.
Helemaal verbaasd zag ik dat ik een swap had gekregen van Marlies.
(my scrappingspace blogspot.com).
Marlies had gelezen dat Peter niet terug kon swappen en heeft daarom een swap voor mij gemaakt!


Is het niet geweldig, een prachtig mapje met een recept van een sherry/pepersaus.......

Marlies, ik vind het super leuk en ontzettend bedankt!
(P.s ik kan nog steeds geen link zetten, daarom staat je blogadres er zo tussen)

11 opmerkingen:

  1. Świetny albumik, fantastyczne kolory:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van Marlies! Wat een leuke verrassing als je nietsvermoedend je post van de mat raapt.
    Het is heel leuk gemaakt, eet smakelijk!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat nou niet super leuk, wat hebben we toch een heerlijke hobby met hartverwarmende verrassingen!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk gemaakt en een lekker chic sausje. Tof dat Marlies het opgepakt heeft.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens super zeg!!!
    Ziet er heel mooi uit!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens leuk thuis komen... Lief van Marlies, dat zij jouw reserve-swapmaatje werd!
    Het is een héél mooie creatie geworden met een super lekkere sausmix.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een hele leuke verrassing!
    Het ziet er prachtig uit en wat superlief dat Marlies dit heeft gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. harttikke lief hè? dat vonden wij als swapmusketiers ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om zo verrast te worden!!! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verrassing!! Ziet er super uit. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen