vrijdag 4 november 2011

Een gemiste kans ;-)))

Ik had mee willen doen aan de vorige challenge van C.F.Y. met een schets van Marjan.
Maar ik was even vergeten dat het weer eerder donker word, ik kon voor -en na mijn werk geen foto's meer nemen.
Aan het einde van de week lukte me het uiteindelijk.

Tijdens het foto's maken zie ik ook iets anders..... er daalt een enorme zwerm spreeuwen neer op het weilandje naast ons huis!

Dit is nog maar een deel, maar het was een enorme zwerm met heel veel lawaai.





18 opmerkingen:

  1. een ongelooflijk toeval die zwerm vogels en de tekst op je kaart! je kaar is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is heel mooi geworden, jammer dat je te laat was voor de challenge.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, Elly!! Jammer dat je te laat was.
    En wat een vogels, mooi op de foto gezet!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Elly!!! Helaas schrijf je niets over papier etc. Zit die tekst daar op of heb je zo'n prachtige stempel??
    Jeetje die vogels...BIRDS van Hitchcock is er niks bij!!!!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Elly.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.
    Wat een mooie foto van de spreeuwen.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Elly wat een super mooie vintage kaart!! Super mooie bloemen erop en heel leuk met het kooitje en vogel. Jammer dat je te laat was met inzenden!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend jammer dat je te laat was, want ik ben helemaal weg van je kaart, heel bijzonder!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja wat een mooi kaartje, je gaat je afvragen wat erop het papier al staat en wat je zelf hebt gedaan. Mooie kleuren zo bij elkaar. Misschien heb je zin om ook eens op mijn blog te komen kijken?Dat zou leuk zijn:-)
    grtz Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Elly! Dat heb je weer super gedaan. Ben helemaal weg van de kleuren.
    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi die Ellen,

    Even terug gekeken en die "eet smakelijk"swap vind ik zo ontzettend leuk.
    Nu even over dit kaartje. Fijne kleurcombinatie.
    Wat een mooi papier of is het een stempel?
    Leuk die lantaarn zo erbij. Wat een vrij uitzicht heb jij, dat je zo op een weiland kan kijken. Vol met spreeuwen.
    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend wat een geweldige kaart!
    Echt een super mooi geheel, heb je ervan gemaakt! Voor mij zat je in de top 3!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Elly! Jammer dat je te laat was met inzenden.
    De vogels...... dat zal echt een heksenketel geweest zijn.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elly, ik heb slechts één woord voor je kaart: WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!Heel classy. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja die spreeuwen zijn hier ook erg actief dat hoor je 's morgens vroeg ook als ze uit de bomen komen hier...tja ik slaap weinig en hoor nu veel.
    prachtig dit kaartje wat een mooie bloem ook.
    fijn dat je nog zo'n leuke swap gekregen hebt van marlies.
    sorry ik typ zolang ik op bed lig even zonder hoofdlettters dat werkt wat sneller.
    dank voor je lieve reaktie dat doet altijd goed.
    fijne week
    lieve groet maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi hoi

    hij is echt gaaf, leuk hoor dat je de swap heb gekregen
    En wat een vogels
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen