maandag 14 november 2011

Weer terug !

We zijn een lang weekend met een groot deel van de familie naar Utrecht geweest, heerlijk in een hotel overnacht, op verjaardagvisite geweest bij Frank en Wietske en Ronald hun nieuwe studio bekeken.
En als je toch in Utrecht bent kun je daar prima winkelen en uiteten gaan.
Het lijkt wel of daar dag en nacht mensen op de been zijn.
En we hadden er stralend weer, totdat we naar huis gingen, er trok een dichte mist over ons heen,waar we nu nog in zitten.
Ik heb van Peter nog een prachtige swap gekregen, die ik vanwege de mist en de grauwheid hier niet mooi op de foto kan krijgen, maar als je nieuwsierig bent kun je misschien even kijken op Peter zijn blog.( http://scrapfanaatpeter.blogspot.com/)

Dit is een kerstlabel van Pion papier, kerstrozen zijn gemaakt met Nellie Snellen ponsen, het hartje is van kleine kraaltjes.
Het is lint is gekleurd met glimmermist Brick.

22 opmerkingen:

  1. OOOOOOH voor dit mooie papier ben je dus voor de bijl gegaan Elly, dat kan ik me wel voorstellen. Je tag is schitterend, heel romantisch en nostalgisch en leuk die scheur in het rondje en die krul boven aan het papier!
    Lekker he zo'n weekendje weg, net vakantie.
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dit is toch zo mijn ding, ik vind hem helemaal supers!!! Wat is het toch heerlijk om er even tussenuit te gaan he!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je het leuk hebt gehad in Utrecht. Ik woon in Woerden en kom er vaak en het is inderdaad altijd druk . Wel lekker eten. Enuhh.... wat een mooie tag heb je weer gemaakt, echt prachtig! Ik houd van die kleuren.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een gave swap en in de stad word niet meer geslapen hoor kom nou veels te veel te doen..hihihi
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh Elly wat een leuke swapvriend heb jij zeg.... Echt een gaaf label, super!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik neem aan dat dit jouw swaptag is? Toch? herken hier wel jouw hand in, erg mooi,en zo gaaf die omgekrulde hoek met daarin nog zo'n tagje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie.
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie tag! Zoveel details.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie vintage tag!! Helemaal geweldig!!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi papier is dat. En de label vind ik SUPERmooi. Ik kom net tot de ontdekking dat wij allebei dezelfde mix hebben gebruikt voor de eetsmakelijk swap. Ongelofelijk. Dat we van alle mixen precies dezelfde kiezen!
    Ik verheug me op zaterdag.

    Liefs, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is dit zeg!! Helemaal super!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super tag! Zoals je weet ben ik er dol op! Het is een plaatje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeemme wat mooi...helemaal mijn smaak!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwww Elly,wat schitterend gemaakt,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, dit is een beauty, Elly. Het plaatje vind ik ook zo leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie vintage tag!! geweldig!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke en prachtige label heb je van Peter gekregen. Zal even een reactie bij hem achter laten. Eens trekt de mist op en nu zit jij heerlijk met je hoofd in de wolken/mist!Of heb je alweer het zonnetje? Wat dat betreft woon je nu op een verkeerde plek. Zag gisteren het weerbericht.
    Gezeligge groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig label heeft Peter voor je gemaakt!
    Was het vandaag nog zo mistig dan bij jullie?
    Hier scheen de hele dag de zon raar toch zulke verschillen.
    Dank voor je lieve reaktie...dat steunt enorm...ik ben er inderdaad nog niet en soms denk ik moet dat nu nog zoveel pijn doen ...zonder pijnstillers gaat totaal niet en zitten lukt me ook niet helaas anders kon ik nog wat frutselen maar dat zit er nog niet in.
    Mijn geduld word lang op de proef gesteld maar ik,ben blij dat ik liggend kan bloggen.
    Fijne avond
    lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je zo'n leuke tijd in Utrecht hebt gehad. Ik ben er geboren en getogen, dus ik weet er alles van. Je tag is weer super mooi en erg leuk.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi

    Prachtig super hoor.
    Lekker he effies ertussen uit heb je soms ook wel eens nodig.
    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi, Elly. Je kaarten hebben iets teers. Heel apart en mooi. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen